Bezorging en retourneren
Verzendbeleid
Nederland en België
Wij verzenden gratis door heel Nederland en België bij bestellingen boven de € 30,-. Bij bestellingen onder de € 30,- wordt er € 9,95 verzendkosten in rekening gebracht.
Verzendingen worden gedaan door de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 uur plaatsvinden. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven afleveradres. PostNL bezorgt op maandag t/m zaterdag. De Track & Trace ontvangt u in uw bevestigingsmail die u van ons ontvangt, zodra de bestelling klaar staat om te verzenden.
Verzending wereldwijd
Wij verzenden naar bijna ieder gewenst land: vraag naar de mogelijkheden! De verzendkosten kunnen in dat geval iets afwijken.
Betaling via overschrijving
Uw bestelling wordt aan PostNL aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen daar wij afhankelijk zijn van PostNL.
Wat als ik niet thuis ben wanneer er bezorgd wordt?
Wanneer u helaas niet aanwezig bent op het moment van aflevering dan komt PostNL nog een keer bij u langs of zij leveren uw pakket af bij de buren (tenzij u expliciet aangeeft dat u dit niet wenst). Bent u bij het tweede bezorgmoment ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van PostNL en kunt u zelf een nieuwe afspraak met PostNL plannen.
Retourneren
Herroepingsrecht
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@holisticpets.nl
Terugbetaling
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Omruilen
Wilt u het product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Kijk op de pagina Klantenservice hoe u contact met ons kunt opnemen.
U draagt zelf de kosten voor terugzending van het product.
Klacht
Heeft u een klacht over een artikel, onze service of over de levering van de bestelling? Voor het aanmelden van een klacht (of schade) verzoeken we u om de klacht zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch of per e-mail. Zie de pagina Klantenservice voor het contactformulier. Daar staan ook onze contactgegevens en openingstijden vermeld.
We reageren zo spoedig mogelijk om het probleem zo goed mogelijk oplossen. Indien u de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij u het factuurnummer en telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met u op kunnen nemen.